Du är en guldklippa

Tjoho då va man här inne o skrev igen då... e nog fan hyfsat aktiv;)
jaha va har hänt då?... i fredes morse efter jobbet så ringde jag till tandläkaren, jag pallade inte längre, fick en akut tid kl 11, så de ble då inte mycke sömn där inte, o ja hur de gick? de beror helt o hållet på hur man ser det haha. smärtan e borta iallfall. men dem hitta några krater hål som han kalla de;) han laga ett av de nu, skönt...slitta ajaj haha. ska dit på fredag o fortsätta fixa dem andra, sen efter 3 månader ska jag på återkontroll o se hur de blitt, om dem behöver rotfyllas eller inte:/ VILL INTE... dyrt o ont. Känns som om jag släger hela min lön på tandläkaren för tillfället men de e väl lika bra o få de fixat. tur man jobbar mycke..

På kvällen va de midda hos mormor man va ju lagom trött eftersom de icke ble nån sömn men de gick, de va trevligt  o jag kom väl hem vi 3 nångång, o jag somna som en stock;) på lördan stack jag o mamma ut o handla lite, vi pallade inte köra till falkenberg... På kvällen kom sandra ut till min päron så satt vi o drack o snacka lite skit, sen blide de kockar, till sandras stora ångest=). o sen ble de efterfest hos pojkarna... Super nice kväll o jag va så grymt full, de e sören va jag börjat ble de ofta nu haha. kom väl hem nån gång vi 6 på moronen o då hoppa jag i säng, vakna halv 3 o då ble de stressigt, skulle ju börja jobba halv 5 o jag mådde verkligen inget vidare o jag hade ju bilen i staffanstorp men som tur e så kom mamma o lämna den här o sen fick jag köra henne hem;) hyfsat seg kväll på jobb men de va nog för jag va trött haha..

o nu i veckan har de rullat på som vanligt, har jobbat me andra ord, skulle vatt ledig, idag, tor, fre, men dem ringde från Bjärred så jag ska jobba i natt... hade kanske behövt o sova lite mer då men vem fan kan somna på beställning? inte jag iallfall... men de ska bli skoj, aldrig jobbat natt där så, ok nu e de vak, kanske mindre skoj.
Skulle egentligen festat me sandra idag men de fick jag ställa in så vi skulle ta de dubbelt på fredag hahaha.. ja de tror jag på;) Sen jobbar jag natt lördag, sönda på mitt vanliga jobb så. hoppas de går bättre nu, va där i går iallfall o då funka de kanon=)

Nä nu ska jag duscha o sen hitta nåt o äta idag, sen får jag köra ut till päronen, glömde mina jobbe saker där i går.. trodde jag va 3 dagars ledigt ju haha. ..

*guldklippa?=chefens ord då jag tacka ja till o jobba=) haha sånt värmer o höra ibland

Men jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0