kronisk smärta

tjoho...
då va man vaken igen, jobbade i natt, gud vilken seg natt, va sååå sjukt uttråkad, trodde aldrig att de skulle ta slut. o inte fan ble de bättre sen av att den där jädrans skallebanken kom tillbax, nu e de snart varje dag, o alltid samma sida, o då kommer ju den där jädrans tandvärken oxå:/ e de nåt kroniskt, eller som min kloka mor sa, de e kanske psykiskt?.
Mår inte alls bra nu, nere o vänder i gropen igen, o de kan kanske bidra? o e så trött på assistent jobbet, känner bara att jag inte orkar längre, sen om de e han, eller om de e nattpass eller va de e jag inte orkar, de vet jag inte.. o smärtan e värre när man jobbar, så de e kanske psykiskt. Sover dåligt oxå, vaknar nästan varje timme, o hur störigt e de? e så sjukt trött... vill bara sova, eller iallfall bli glad, utvilad o krypa ner i min agents famn.. Hade behövt henne nu, mer än nånsin... o de värsta e ju att hon e nere oxå, men att denna tjejen råkar då jobba hela denna veckan, så jävla typiskt... ... Jag känner mig helt slut som människa, men har ju nyss haft semester, så de kan inte va att jag jobbat för mycke... ja jag vet inte. varken ut eller in, eller hur jag ska göra med nånting. Från och med den 1 sep får jag nytt schema på jobb, de kanske blir lättare då? bättre schema på många vis.. så får väl köra de ett tag o se hur de känns sen...
Skulle gjort va som helst för o få ledigt idag, känns som om jag ska falla i hop... men men de e bara till o lägga på sig sin mask o köra o göra en natt till... schemat lugnar sig i mitten av september, de e väl bara tills o längta tills de, har ju tat på mig en massa extra. ska köra en månad sen på enbart schemat så får vi se hur de känns. Annars e de kanske lägligt o börja kolla efter nåt nytt?

annars e de väl rätt lugnt. ska på midda hos mormor i morn, o på lörda e de snack om falkenberg på dan o sen festa me sandra på kvällen.. ska bli skoj, sen e de dags o jobba på sönda igen...ORKA....

Nä jag borde kanske göra nåt idag, kör till jobb vi 8, lägga sig o sova bort huvvevärken kanske?kan man sova i hjäl sig?.
ska försöka fika käk sen oxå... e så sugen på hamburgare men orkar inte dra mig ner o handla bröd så de får bli biffen, om jag ens orkar de....

jaja de löser sig. nu ska jag sluta skriva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0