prestations krav?

Hej där ute.. de va några dagar sen man va inne o skrev en filur....Nu e man ju tillbax i arbetslivet igen så de känns som om man inte har samma tid, möjlighet och ork nu.. Nyss gjort 2 nätter, dem va inge roliga, väldans jobbiga o mycke skit men jag klara mig igenom dem iallfall.. nu e jag ledig därifrån i 1 vecka så de känns jätte skönt. det har blit så intensivt dessa 2 veckor nu.. Men jobba ska jag ju ändå, Imorn , måndag och tisdag e jag tillbax i bjärred har inte jobbat där sen jag valde o sluta  i Maj månad.. de e lite ångest laddat, men men de kommer säkert gå bra.. får la tänka på pengarna om inget annat....

Annars e de väl rätt lugnt, hade en vilo helg, o idag har jag mest tat de lugnt, skulle vatt på möte med jobbet men jag beslöt mig för o skita i de, eftersom jag jobbade i natt och ska jobba i morn så. man kan kanske behöva landa i mellan?. helt otroligt att jag klarade det, denna arbetsnarkoman.. Sandra på jobbet flippar snart ut, hon tycker jag ska börja varva ner o tänka mer på mig själv o börja leva i stället för och bara jobba hela tiden, o sen ändå inte orka nånting. Klok tös de=)

Varva ner??? hur gör man de... nu e man nere i gropen igen, där allt e så mörkt, svart, djupt, djupt, man ser inte hur djupt, för de e så mörkt. skrämande....och vadan detta då? jo det e väl alla förbannade krav jag sätter på mig själv. jag ska va perfekt på jobb, jag ska va en perfekt vän, dotter, syster ja allt, ska ha en perfekt lägenhet, bil ja LIV.... då går de ju inte och ligga o slöa o njuta av en ledig dag som jag gjorde idag, nä då får jag världens ångest... upp o gör nytta.... ligg inte där o slöa o sen kommer samvetet.Ja jag måste verkligen va skadad...Men min agent sa nåra kloka ord....som vanligt... hoppas bara att jag kan gå o lyda dem oxå....du e underbar gumman..utan dig hade jag inte orkat längre.....

ja va har jag gjort nu i kväll då? städat så klart, här e fortfarande skitet, mene en del e borta iallfall.. undra om det egentligen e skitigt eller de bara e mina hjärnspöke???

På fredag kommer sandra o zockan från jobb hit, de blir lite vin o massa snack, de kan bli trevligt.. e ledig hela helgen så.. ska bli dunder skönt.. O sen nästa vecka jobbar jag nästan hela så..o det e mest skit för då kommer min agent ner, o givetvis inte den dagen jag e ledig:/ o sen e jag inte ledig när hon ska ha fest i heller... hmm vill inte makterna att vi ska träffas???? dumma..

Nä va ska man göra nu??? tjuta lite??? kolla tv? surfa? ja ag får se... de löser sig väl..har ju sovmoron i morn så..
men men jag återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0