tråkiga veckan

Tjo där ute.. de va nåra dagar sen man kladda i bloggen.. va har egentligen hänt sen sist???? i fredes festa jag ju med arbetskamraterna, men de har jag kanske skrivit;)? vi hade iallfall sketa skoj, satt här hemma hela kvällen o denna tösen ble så sjukt jävla full, fick ner ett par flaskor vin så;). sen i lördes åkte ja med familja på marknad lite runt om i skåne, men dem fick lätt hämta upp mig för jag va nog fan fortarande full när mamma ringde o väckte mig;) Fick iallfall hanlat mer saker till trädgårn. aldrig fel. O sen på kvällen grilla vi, skulle egentligen åkt   o festat med grabberna mene jag va så bakfull så de fanns inte + att jag skulle upp vi halv 7 på söndan så de blide inget, så söndan tillbringa jag i hbg då familjen tävla, o jag sola, o jo tack jag sola, fy sören va jag ser ut, o satan va ont de gör, men men de ger sig;) får hålla mig i från solen;)

jobbar lite i bjärred denna vecka, trodde dock de skulle va roligare o komma tillbax än va de va.. o har mina nätter oxå. så e bara ledig lördag:/ o då e de snack om att vi ska åka till falkenberg.. får se hur de blir me de.. o sen sms a sandra innan  o hon sa hon skulle kidnappa mig på lördag, hmm undra va hon har i göringen;) haha man vet aldrig me henne. jaja de märker vi..
Nä nu ska jag fixa mat o lite sånt sen ska man jobba, hoppas man iallfall kommer hem tidigare idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0