Gomorn;)

Eller go eftermidda heter de kanske??? va vet jag, de e då sällan ja e uppe så här dags ju haha.. jobbade i natt o har inte lagt mig än, där har vi den förklaringen.. o jag funderar starkt på o skita i de... ska på möte om nåra timmar o lägger ja mig nu så lär ja ju no inte hinna vakna;)? o sov lite på jobb så de ska no gå men ja känner mig trött nu hahaha...kanske psykiskt... ja suck va jag e less på mitt jobb,,,,,, vill därifrån o de e nu.. men ja, de e ju inte bara till o dra. måste ju få annat oxå, o de ser svårt ut för tillfället. men men tålamod..

Va har annars hänt? jag gjorde ju tattueringen,, gud va snygg den e ... älskar den verkligen...men inte i början haha men så e ja alltid, va lika nojig me den andra, o nu när den e läkt  e den så jävla grym;) Men bild dröjer för min kamera har pajat... ja varför inte de oxå...Känns som om hela mitt liv e en jävla massa utgifter för tillfället, den störa av dem alla e tandläkaren, har redan smält strax över 3 tusen, o nån tusing till kommer de gå.. detta suger verkligen... men va ska man göra, de måste ju fixas...
ska dit på onsda o göra klart min första rotfyllning, o sen har ja en tid om 3 veckor oxå till nästa tand.. Men då hos en annan, ska byta över till privat tandläkare i ställe.. trivs inte alls nere på folktandvården.... o han ja har nu e ju mest sjuk i skallen.. nä hoppas de blir bättre när ja byter... kan no knappast bli värre...
Men de ska no re sig, fick en bra lön nu så kommer kunna betala all skit som kommit o bli kvitt.. o de e skönt... o de kommer 2 bra löner till så sen e de på + sidan i gen precis som de ska va.. o kameran får ja önksa mig i julklapp=) eller ja ja e ju inte minus, men inte så + som jag vill;).. o julen kommer ju kosta en del oxå så.. man borde få mer lön då haha.. har räddat 2 julklappar iallfall.. haha alltid nåt.. men dem värsta e kvar;) får hitta en da nästa vecka. för nu e de full rulle hela tiden, jobb, jobb, jobb o möte, tandläkare o ja...men nästa vecka e lugnare....
KOmmer du då T;)? hade vatt kul o ha dig här nästa vecka när ja ändå e ledig,)

helgen som va så har de blir lite små fest, lisebergs julmarknad o julskyltningen i byn;) haha... jädrans va ja handla i liseberg..... kul=) nu e fan hela julen räddad med RÅGE;) bara en jultomte kvar en sån där stoooor;) men hittar ingen bra. jag samlar på tomtar o har alltid gjort;) så de lär bli en massa såna, + ljuslyktor=).. har ju redan pyntat en del o ska på mer i veckan, kanske till o med orkar mig på de i da, nu;)? haha... ska iallfall packa upp de ja handla o diska....

Nä nu ska ja röra mig..
återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0