Mmmm

Gokväll..
Då va man här igen, jag e då inte för aktiv, men hinner inte med, känns som om man inte har så mycke tid över, den räcker fan inte till..
Veckan som gott har ja jobbat en del, stack in till OBS i torsdes o skulle handla dem sista julklapparna, men som vanligt så slutar de ju me att ja handlar julklappar till mig sj;) haha.. jag lyckades iallfall att rädda mammas, alltid nåt, nu e de bara 2 kvar, men sen ska ja fixa present till pappsen me för han fyller ju år på torsdag....
SEn i fredes så kom T på moronen o stanna fram tills lunchen, kul, länge sen ja träffa han nu;)...*,mys*... sen körde jag till hbg julmarknad, mamma o syrran o dem skulle dit me jobbet så ja beslöt mig för o köra in, har ju ändå jobbat där ja oxå så ja känner ju alla=).. men sicket väder, ös regn o full storm, men men.. men man ble besviken på marknaden, inte alls mysig o de va mest skit där.. så de va ju första o sista gången man körde dit. Sen på kvällen så färga håret.. mycke snyggt;) satt o kolla idol finalen, o ja Marie tog de;) de va ju en jävla tur..

Sen hände inte mycke mer den dan, somna hyfsat tidet så... sen i går va de slappe da, sov länge o sen jobbade ja i natt så. o de va verkligen inget vidare, han va rktigt hemsk.. o så ska man dit i natt igen, uch va kul då, eller inte.. men de e väl bara till o stänga öronen o koppla i från o hoppas på att tiden går fort..
Sen e ja ledig i morn, ska till tandläkaren på moronen direkt efter jobb, hos den nya, dem ringde o sa att dem fåt ett återbud.. skönt.. hoppas ja slipper rotfylla, för dem pengarna svider:/ sen skulle jag behöva gå o klippa mig men får vänta o se va tänderna kommer kosta först...
sen jobbar ja i gen på tisda natt.. SUCK. men sen e ja ledig i 5 dagar.. skönt.. då e de pappas födelse da, julfest, o lite sånt så de kommer bli en rolig ledighet.

Har fått städat lite ida, känns skönt, o disken  e väck.. syrran o martin har oxå vatt här ute..o han fick låna min ena mobil då hans e borta.. va ska ja nu göra på nättern=)? jag har ju roliga spel på den... men men ja vänjer mi nog=)..

Nä nu ska ja hitta nåt o äta o hitta kläder. börjar ju ändå om 2 timmar...

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0