Snabbis

Gokväll...
Såg de va evigheter sen ja va här inne o uppdatera, men jag har varken orkat eller hunnit.. de e fan rätt illa... o nu blir de en liten snabbis, e mitt uppe i städandet, påbörja de lite i helgen men de känns som om ja har de värsta kvar, rensa garderoben;)?.... o sen har ja äntligen packat upp allt jag handla i ullared för 2 veckor sen, haha bättre sent än aldrig.

Så ja va har hänt`???? JOBBAT. känns som om jag inte gjort något annat, mer eller mindre varannan natt har jag trillbringat på jobbet, o där i mellan har jag vatt helt död... förra veckan fick jag nog, vatt så sjukt trött den sista tiden, hmm ja dem sista månaderna, kronisk huvudvärk, tandvärk o hela skiten, har väl länge misstänkt bihålerna o sandra har tjatat jävlar om att jag ska ringa o få medicin, men jag har inte orkat o inte tat mig tid.. Men dem sista 2 veckorna ble de bara värre, yrsel som hette duga, trodde ja skulle svimma flera gånger, de va inget skoj alls. så då slog även mamma näven o boret o sa att jag va tvungen o kolla upp de, så i fredes när ja kom hem från jobb så ringde ja, o när jag hade ringt halva skåne så fick ja äntligen en tid på en privat klinik inne i lund.. LÄkaren va riktigt sjuk i huvvet, vi bråka en hel del men till slut kom ja därifrån me alla mediciner, ja känner mig för tillfället som ett vandrande apotek=).. redan i lördes kännde ja mig bättre, piggare o mer energi, o vilja, viljan o lite mer energi sitter fortfarande i, o kanske nåt piggare men där e långt kvar de känner ja... hade kunnat somna när som, men man får väl ge de tid;).. sjuksköterskan sa att risken fanns att jag behövde 2 kurer eme ja gått så länge. hmm NÄ tack=) jaja tålamod nu....
o som vanligt har ja jobbat nu ocå, gick av i morse o framför mig har ja nu 6 LEDIGA DAGAR=) de känns nästan för bra för o va sant.. så skönt de ska bli..kanske man hinner återhämta sig lite=)...

o min ekonomi går inte alls i hop för tillfället, vet inte hur jag lyckats men ja har fan utgifter till höger o vänster, snacka om att ja går o nallar från mig sj hela tiden, o just nu e ja då inte uppe i nåra småsummer:/ men snart e jag kvitt allt.. haha ja e otrolig.. men mycke handlatr ju om den där jävla dåliga lönen ja fick, den va ju ett stort skämt. som tur e så får ja 3 BRA nu på raken så de ordnar upp sig igen, men de e ju en hel vecka dit, o mitt konto har ekat länge:/

O i morn e det den 21 a, då ska ska man äntligen ble tattuerad=) ska bli skit skoj... även om de känns lite skumt... syrran ska ju oxå ha en, ska bli kul o se hur hon reagerar;)... så i morn luchtid sitter jag o plågas=).. Sen på freda ska man till tandläkaren, rotfyllningar o såna hemska saker... fy fan va de kommer kosta... o sen nåra timmar efter de, så bär de i väg till min AGENT.. en hel underbar helg upp med henne o en jävla massa sprit.. ojojoj... vill nu;)...

Nä nu ska ja fortsätta städa, o fan ja ta min medicin.. inte glömma... återkommer med bild på tattueringen sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0