Älskar jag dig än?

De va länge sen ja skrev... tiden springer i från mig.... jobbar, festar o sover, de e det som hinns me;). men jag klagar inte.. va på konster i onsdes me sandra... super skönt band ":billy the vision and the dancers" se dem om ni inte har gjort det....

Älskar ja dig än?.. vet knappt sj va jag ska svara på det.. vi har vår förflutna...träffa dig som 18 åring, de va du o ja i 2 år, men dock inga problemfria år..på ren svenska va du ett jävla svin.. en annan människa har aldrig någonsin lyckas och förstöra mig så mycke som du gjorde. MEN de va ju inte så hela tiden, vi hade bra stunder, eller ja du hade bra perioder oxå. jag älska dig verkligen av hela mitt hjärta, o njöt av varenda min jag fick me dig. o hur illa jag än mådde då problemen börja så kämpa ja, jag trodde nånstans att du skulle bli annolunda, att du skulle inse va du höll på med..de skulle ordna sig...Men de gjorde de inte, hur stark min kärlek än va, du sa du älska mig oxå, men att du inte visste varken ut eller in.. du mådde inte bra sj de vet jag, o hur svinig du än va så va du alltid ärlig..jag visste va som försegick men jag valde själv att blunda för de. i 1 år, stanna ja o to i mot all skit, men oxå kärlek, men på ditt vis. va de bara jag som förstod? nä en del nära o kära förstod varför jag kämpa o försökte. för inners inne va du en riktigt fin människa...o de va han ja älska...o ville få fram.. o de känndes som om de va på väg o lossna lite, de känndes som om vi började hitta tillbax till varandra i gen...jag minns de som om de va i går...Men då, just då, släppte du bomben, de som skulle knäcka mig riktigt ordentligt...Du ringde en sönda kväll i okt o sa att jag vill aldrig mer prata me dig, glöm att jag finns, o va rädd om dig..

Jag trodde de va ett skämt...va hände me våra knappa 2 år? försvann dem bara som ingen ting`? jag förstår inte hur du tänkte, jag fattar inte varför du gjorde som du gjorde...men jag gick vidare, de va ett helvete o jag gav upp flera gånger, specielt när man såg er... fy fan va de gjorde ont. men de gick, jag klara det... o sen på midsommar faton året efter typ 8 mån? så ringde du, i fyllan.. vi gjorde så i bland, men vi träffades aldrig. men den natten gjorde vi... minns vi sågs i en källare ute i byn, o de sjuka e att där hade vi vårt bästa sex någonsin..men där tog de oxå stopp. vi hördes inte mer efter det... aldrig. Men jag slutade aldrig älska dig.. du har ristat in dig namn i mitt hjärta o de finns kvar...än idag... men jag gick ju vidare, le lycklig, levde mitt liv, men jag har alltid väntat på dit samtal, åren gick o jag har nästan gett upp om att du skulle ringa... jag va så säker, jag vet ja sa till min mor senast för 1 år sen, efter att jag sett dig på statoil, att om de så tar 10 år, så kommer han ringa.. för jag vet att han älskar mig och inte e lycklig, han gjorde ett felsteg..

O vem sms a mig i natt? efter 4 ÅR... 4 långa år...Jo min Marcus... jag visste de... det jag har velat ha hela tiden e ett avslut.. där har funnits så många ???? o jag vet ju att han sitter me svaren om så konstiga svar.. efter 3 sms så ringde han, o min första replik va: va fan vill du? han bara skratta. o fråga om jag bjöd en ensam o full man på kaffe... o va tror ni ja svara? JA så klart. jag tveka inte en sekund.. jag körde ut till staffanstorp o hämta honom, o sen körde vi hit... hans ögon kan man dö för... men dem såg så sorgsna ut?....

Men han va inte full, dum ursäkt kanske? visst hade han druckit men nä... vi satt tysta en lång stund o titta in varandra, o de känndes som om vi båda njöt av stunden o aldrig ville att den skulle ta slut... alla flasch bak som kom.. de va jobbigt... men jag hade rätt... han ringde... vi började snacka om nutid, försökte få en bild av vad som hänt under dessa 4 åren.. han har kvar henne, + att dem fått en dotter som e strax över 1 år.. men de visste ja.. jag vet no de mesta=). jag fråga om han va lycklig, o då sa han, jag älskar min dotter, hon e mitt allt...ja de förstår ja oxå. men kvinnan då? o då ble han tyst, o tittade ner o sa: ja de e ja nog..

NOG?????nä glöm de.. varför gjrode du så... du e ju inte sj lycklig ens.. va har du då åstadkommit me allt de lidande? va de värt de, e de värt de i da? o som du åldrats, du e 29 år, ser ut som 40 +.. va har hänt?...
Vi pratade i flera timmar, om allt... o jag fick ur min ilska, mitt hat, sveket ja kännde, allt fick du höra... det va så skönt o äntligen få säga alla orden till dig.. o du nicka, instämde, o sa själv att du e ett jävla svin.
Det du kände för mig, de gör du än, jag har en bit i dit hjärta som aldrig försvinner. du gjorde saker du har ångrat starkt.. precis som jag mistänkte.. men de va skönt o höra, för JAG vet att du aldrig ljuger.. de har du aldrig gjort..

Du sov här i natt.. otippat?, fick 2 timmars sömn, skön sex, o jag fick för en sista gång, krypa ner i din alldeles underbara famn, o älska dig för sista gången.....
Så mycke som jag har gråiti i da, har jag inte gjort på 4 år, fattar du, 4 jävla år... Men jag fick mitt avslut, vi skulle höras igen, men nä... nu såg va ja jag missade, o ja e inte lessen längre... du e fortfarande lika underbar. men nä, vi har ingen framtid....känns som om jag har mycke o smälta. men nu äntligen e de över......

Tack för att du ringde, kommer alltid älska dig, men aldrig mer med dig...

Kommentarer
Postat av: Agenten nr 2

hans största förlust i livet, trots all smärta så är det din största vinst!

2007-10-28 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0