Ostabil

Sicken dag.... vakna väl kanske mer tidigt än va jag brukar så de känns ju iofs oxå bra, men psyket har inte alls vatt med mig i dag.. vatt mest jobbigt o tungt....bränande tårar på väg ut, ilska som vill ut.... Men vet inte själv va de e som ska ut/vill ut.. det känns bara så tungt, jobbigt, mörkt, ont, smärtsamt. Jag vill inte dit i gen...orkar inte.. har inte krafterna för o ta mig ur de nu.

image8

Mina tårar droppar, tårarna rinner
hjärtat bultar, de svider, ja de ta mig fan brinner...

Men efter regn kommer solsken... jag vet ju det själv. men just nu när man sitter där så känns de ju verkligen inte så vill jag säga... o den där musiken som jag älter i mina högtalare just nu för ju INTE saken bättre...men va göra.? hur låta bli?....
Ska man kanske börja som innan..... jobba?jobba, jobba o jobba, då skingrar man ju allt, hinner inte tänka på samma vis o därav glöms de bort.. kanske? kanske inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0