pengar? och vikt?

Hallååå=)
Det va ett tag sen ja skrev nu, men kan lova att dagarna bara springer i väg..skrämande, o inte fan hinner ja me nåt i heller känns de som..
i fredes va jag hemma hos päronen en stund, åt o så där, körde dock hem tidet för va så sjukans trött, hade jobbat natten men typ bara sovit i 2 timmar o plus att jag skulle upp vi halv 7 på lördan så de känndes som om jag behöver sömn..la mig redan vi 22 tiden men somna ja? nä som vanligt inte... somna no lagom vi 5.. så ca 1, 5 timmes sömna. hmm 4 timmar på 2 dygn. normalt va?jag har vatt skrämande trött dem sista veckorna o har gryma svårigheter me o sova, ja e så less på de nu asså..

men men jag kom upp i allfall då i lördes, vå åkte över till helsingör. denna gången handla ja inte så mycke men lika väl ble de dyrt.. hmm ja så e de väl alltid haha.. hitta i allfall ett fräckt askfatt som ja har där ute nu, iofs så kosta ju bara de typ 100 danska kronor så. Som vanligt va de lika skönt o gå där o ströva omkring o bara njuta av att man e ledig o inte kan komma till jobb om dem ringer=). men ja gick oxå i nån dvala för va grymt trött...Vi 14 tiden va ja hemma o efter 5 min sov ja gotttttt.... haha mamma väckte mig vi 5 vilket no va rätt klokt. hon fråga om jag ville ha midda så jag slapp stå me de sj så jag körde dit o åt o sen hjälpte ja syrran me hennes läxa  o sen va ju tanken att ja vi 23 tiden skulle ta en sömntablett o försöka få igen lite sömn för en gångs skull även om dem inte brukar göra så mycke nytta men man ska ju inte ge sig... men de ble snabbt ändrade planer... Sandra ringde, hon ville dricka haha o hon lovade att alkohol va den bästa sömntabletten som fanns så sagt o gjort vi 21 hämta jag henne o vi körde hem till mig, korkade upp lite vin, o blanda oss nåra grymt goa drinkar o satt o snacka en massa skit som bara hon o jag kan=)... vi 2 följde henne till tåget o sen bar de hem, kom i säng vi 3 o somna halv 4, hur fan gick de till.. va de kanske alkoholen;)? hahaha...

På söndan vakna ja vi halv 3, ja jag säger ju de, de e sinnessjukt.. gick upp o åt lite o la mig o kolla lite på film o SOMNA:/ vakna vi halv 7, o då ble de stressigt kan ja lova för jag skulle ju börja jobba kl halv 8 o har ju ändå en bit o köra så. men jag kom i tid o va en levande Zombie fram till 2 i natt sen började ja äntligen vakna till liv haha..
Ja va säger man, gryma svårgheter me o somna, men när ja väl somnar o inte ska i väg kan jag sova hur länge som helst. hur normalt e de?????

Imorse när jag körde hem ringde mor, syrran hade missat bussen så ja körde inom staffanstorp o körde hon till skolan, så jag va hemma vi 9 i morse ..trött....somna så där vi halv 11 o sen gick ja upp halv 2 för ja skulle möta sandra i stan så...Hon skulle tattuera sig så.. den ble sketa snygg=) o gudars va ja va sugen på o byta plats me henne.. men nä jag ska vänta=)

Måste få in lite mer pengar för den skulle ändå gå på nåra tusen så, o sen har jag då fått för mig att ja måste ner lite i vikt innan ja sätter den där den ska sitta, tror de ser bättre ut då.. så ja in me mer pengar o ner i vikt????? ja vi får väl se..men nån gångs så...
Konstigt no så har jag inte vatt så trött i da,skönt att för en gångs skull slippa de... ja la mig vi halv 11 i da o tog en sömntablett o så för o komma upp mer normalt i morn, mitt mål e 10 haha. sen ska ja ju jobba på kvällen o har en del o fixa innan så. Men eftersom jag sitter här så har de ju mest troligt inte funkat så..som vanligt. men ja ska prova nu i gen o krypa ner, starta burken så kanske man kan somna till de?...

SEn måste jag ringa zockan, vill byta nån natt med han så ja kan följa me till ullared.....

Nä på återsende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0