Smått o gott

Ja då satt man här igen o skrev ev liten vals=) o sitter än en gång o lyssnar på "billie". jag har no lätt blitt så beroende..O mitt dygn har ja verkligen inte lyckas o vända normalt i heller. eller ja jag somnar ju tidigare än innan men jag vaknar inte tidigare...o hur störigt e de då, hela dagen försvinner ju? Det känns verkligen som om jag e kroniskt trött, orkar ingenting, o vill bara ligga kvar i sängen.. då e de rätt illa va? O i natt mådde ja så illa oxå så de fanns inte, men kom på att jag typ inte hade ätit på 3 dagar så de e kanske inte så konstigt då. ja nä mitt psyke har vatt lite ostabilt dem här dagarna, känner mi totalt borta... vet inte hur mycke som hänger i hop me att jag träffade M, men de e verkligen inte allt i iallfall.. o i natt ville ja bara fly från mig själv.

Det heter ju så fint att man ska gallra bland sitt ungänge och inte umgås med mäniskor som inte får en att må bra, men om de nu e så att de e en själv som gör att man inte mår bra, om man e sin egen värsta fiende, hur gör man då? Kan man gallra bort sig själv från sitt eget liv? Om nån vet hur man gör så får ni gärna berätta de...

Annars e de en lugn vecka. jobbar bara månda och sönda.. va då skönt=) men nätterna e fortfarande lika hemska, ingen tv ingenting, kan lova att man håller på o kravera när man sitter o bara glor i 12 timmar, natt efter natt...Jag måste verkligen därifrån, jag orkar inte me de längre, o jag vet att de stället gör mig psykiskt trött. o de e ju fler o fler som slutar nu, dem orkar ju inte i heller. men dem går vind för våg, jag vill iallfall ha nått nytt innan jag tar steget ut. ingen, inte ens cheferna fattar hur vi har orkat så länge som vi gjort, vi e 3 stycken som vatt där i 2 år nu, o en som vatt där i 9 månader, dem andra stannar i nåra veckor, en del bara nån dag. o man kan inte klandra dem..e de vi som inte har vett o dra;)? även om en av oss slutar om 2 veckor.. o de e illa, hon e den bästa vi har som jobbar dagpasssen, de e hon som får stället att flyta, sen e vi 2 på natten, som håller upp hela skiten där, som jobbar alla nätter som finns på en månas typ. sinnessjukt. men dem får ju inte in nån annan?..
Jag har iallfall hittat en del o söka nu så de e alltid nåt... har till o med sökt jobb som e långt utanför vården.. en break? hade kanske vatt skönt. vem vet`?.  jag vet iallfall att efter denna vecka så börjar etyy helvetes schema, där ja jobbar typ hela tiden, hur?. ska de gå till på de stället.

Annars hade ja en vit helg nu som va, men veckan innan de festa o ja sandra 4 dagar som vanligt så de va skönt o vila haha. o funderar på o ta nåra såna helger till. de e snart dags för kalmar, sen e de julfest så man ska kanske va lugn o hämta kraft till det?=) o sen blir de ju dags o planera göteborgs resa så man kan fortsätta me sin tös. .. men de kommer lite längre fram efter nyår...

veckan annars så e där ändå en massa planerat. i dag ska ja på tupperware party, o va social haha, i morn ska ja, sandra o syrran ner o snacka med tatueraren, jag vet va ja ska ha, jag har bilden i huvvet men inte på papper=) men agenten hjälpte mig o hitta i går så man har lite mer ideer men den e ju inte klar, så min tanke e att tattueraren får rita upp den, o sen få ett prisförslag o sen boka en tid efter de;)
Sen e de kanske dags för ullared på fredag, de va sagt så, men nu velas de fram o tillbax, visst hade det vatt kul men med den lönen ja fick så e de kris=) den e ju slut efter att jag betalt mina räkningar... illa=)de straffar sig o va sjuk, känns som om de va länge sen men de drabbar ju en månaden efter...

Nä om man skulle ta o göra sig iordning, o kanske få undan den där jävla disken som står o stökar upp i mitt kök=) haha.. att den inte har vett o diska sig sj, de e fan illa=)

Nä nu ska denna tösen rycka upp sig... lite iallfall;)...

Jag återkommer...

o sandra: jag vet de går inte o leva på tårar och ciggartter så jag åt frukost ida;)

Kommentarer
Postat av: Agenten nr 2

Hell yeah, snart kalmar dags då jävlar ska agententerna visa smålänningarna vart bordet ska stå :p

2007-11-01 @ 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0