Snabbis

Oj va jag sov gott i natt... vet inte när ja sov så bra senast, o ostört.... när kl va halv 3 så tröttna ja för som vanligt la jag o vred o vände så jag gick upp o tog 2 sömntabletter...Kan tyckas sent o ta dem, men hade ingen panik upp ida eme jag hade tänkt o sova rätt länge eftersom ja ska jobba i natt så... tror de tog ca 20 min sen decka jag o sov som törnrosa till kl 13.... så jävla skönt... o va e då resultatet?? jo jag mår bättre psykiskt, jag e inte trött. utvilad o energi... de va länge sen ja kände det....*glad*. Kommer no fortsätta på pillerna ett tag nu tills ja får kroppen på rätt köl i gen så man slipper gå runt i en helt annan värld=)...

Har börjat o fixa för middan lite smått, hade tänkt o äta vi halv 7, o sen kör ja till jobbet kl 7 så. ska äta pasta , vitlöks sås o min egen hemagjorda köttförssås... mums.. den e så go=)...

Såg oxå att mina blommor e ledsna så dem ska få en dusch, o de har jag precis tat sj så. haha.. skönt. så fixa blommorna, fixa mig sj, o hitta kläder tills i natt. o sen äta... ja mycke mer än så blir de nog inte.. de e fotboll ida.. halv 7. hoppas verkligen mannen vill se de. annars får ja slå ner han så han somnar för JAG vill se den, men men han brukar ju tycka om o se fotboll så=) o må han va på gott humör, han får INTE dra ner mig nu i gen....

Hmm jag har en liten liten tanke på o permanenta mitt hår.. va tror ni om de??? ni som har sett mitt hår;)?... behöver råd hahaha..NU.. oavsett så ska jag ringa frisören o få en tid för klippning oxå... tror ja=).. hade en liten tanke på o klippa de kort. men ja? ja va ska ja göra...
behålla de som de e ?
permanenta?
klippa kort?
HJÄLP

Har fått sidan fixad i da oxå.... Tack för hjälpen

shadowstorm


Nä nu ska ja fixa lite... om inget annat så återkommer ja när mina natt pass e över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0