Tankar/funderingar

Hej hopp...
Då har man vatt ledig hela dagen ida... så grymt skönt.. har 2 dagar till sen innan de e dags o börja igen...o jag njuter verkligen av denna ledighet, men ja har fortfarande svårt o koppla av o känna lugn..o sömnen e fortfarande som den ska, kom inte upp i tid i da i heller men har iallfall känt mig pigg sen så de e ju skönt, de e ju alltid nåt..

Men sen har de vatt full rulle ända sen ja gick upp, har hållt på o städa lägenheten i ett antal timmar o e fortfarande inte klar men de e väl för att jag e som ja e =) har gått i genom en massa papper oxå... o gått igenom frysen.. o hade nog den öppen lite länge för den började tjuta för nån timme sen haha. men nu e den iallfall på väg upp mot normal temp igen. de e 3 e gången ja får den till o starta, vi kommer nog inte överens...

Nu händer de inte så mycke, sitter o tar de lungt o lyssnar på lugn musik... riktigt skönt...mumsade lite på glass o frukter innan, men jag fick inte rätt på den öppnaren, hi teck från TW haha, så de fick ble brödkniven, hahaha, hoppas den inte e paj nu bara.....en gång ska den väl tåla... O nu e kl rätt mycke ändå så de lär väl inte hända nåt ändå, o fortsätta med städningen nu känns ju bara korkat...koppla av tös=)...
Imorn ska ja handla hem lite mat, o sen blir de no städning i gen haha, o kanske en lugn kväll?...
På freda va mamma sugen på att gå i stan så de blir no så om hon kan komma i från jobb i vettig tid...sen jobbar ja lörda sönda, så mycke roligare än så kommer de inte bli denna vecka...

O Sandra den bitchen,, fick lägenheten hon ville ha... så långt e ju allt toppen förutom att de e 30 mil upp i landet..de e fan INTE bra asså... hon har bet mig flytta me, men nä,jag trivs så enormt i min lägenhet så o jag vet i fan asså.. götet e ju underbart men bryta upp o dra för inget.. nä jag vet inte de, de känns rätt avlägset...faktiskt....vi får pendla som andra par=)...så om 4 eckor sticker hon....................jag får no välja vänner med mer omsorg för hon e den 3 e som flyttar nu...suck=)...flyr dem från mig;)? hahaha

Hur gör man när ens tankar spelar en ett spratt? dem finns där ständigt, men specielt på nätterna, då går hjärnan på högvarv... o då går de inte somna.. o hur mycke ja än grublar så blir de ju inte bättre så varför kan den inte bara stängas av då?...o varför mår man inte helt hundra i heller... varför måste de alltid finnas något som man avskyr me sig själv o de man har runt omkring sig? varför kan man aldrig va nöjd för de man har?
Jag vet ju att ja har de bra.... ett dårhus till jobb=), mega dunder underbar familj, vännera e toppen (förutom att dem flyttar=)), en super mysig lägenhet....min goa bil,..... ja varför klagar ja? va e de ja vill ha? jo ja vill ha de bättre av allt... men de e ju sjukt? riktigt sjukt?...Perioderna när man känner sig ensamast i världen kommer ju oxå, då e man värdelös för att man inte har en pojkvän, medans ALLA andra e sambo har barn o ditan o datan...säkert. så e ju inte verkligheten,, men min verklighet e ju inte iheller som andras verklighet..
Sist ja kände så träffa jag F, o de va ju underbart, nyförälskad , hade pojkvän o de va ju toppen, för jag kan verkligen sakna den biten... som fan... men oftast trivs jag ändå som de e ... tror ja?
Saken ja skulle komma till även när ja hade förhållandet så mådde ja ju inte hundra... då hitta ja ju annat...

De funkar ju liksom inte så o ta in nån annan person som ska göra mig lycklig o tillfredställd om jag inte ens kan klara de på egen hand..de vet jag.. men just nu känns de som om jag e såå långt i från o klara de på egen hand...

För tillfället vet ja varken ut eller in va jag vill me mitt liv... ena dagen vill ja de o den andra de. ena dagen e ja lycklig o mår bra, o andra dagen så hatar jag mig sj o mitt liv...Och e de normalt o bara sätta sig ner o tjuta? o varför?......

STÄNG AV MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0