vill. men ja

ja vill, vill ja ju men kan inte få allt man vill, de ble många vill där=) ja jag ska kolla på en lägenhet på måndag.. var, o så e jag väldans tyst om... för jag lär ändå inte hamna där den e rätt dyr om man säger så, o banken resonerar ju kanske inte som ja;)? men de skadar inte inte o prova... ett sött litet radhus=)

va har man gjort idag då? sovit, haha, ätit hos päronen, mammas underbara gryta;)....sen har jag legat i soffan o inte gjort ett skit, kollade idol o sen nån film o tåg nån grogg o ja....sandra skulle kommit hit mene vi palla inte. haha, vi va trötta o sega, o ville sova, men nu ångrar vi oss båda för nu e vi klar vakna o uttråkade men nu e ju oxå kl mitt i natten haha.

så jag hade tänkt o lägga mig o kolla en film en till... man blir kanske trött till den;)? får no bli nån travolta film... o nåt o mumsa på.... ja de lätt som en plan....

mitt psyke? skit hela dan, men just nu för stunden så känns de bra, riktitt bra.. de vände snabbt o kommer säkert göra de igen, så jag njuter nu så länge de varar....

Om inget annat så jobbar jag ju sen ett par nätter så då kommer hjärnan fokusera på annat... o även om de jobbet kan ge en massvis me ångest så tar de ju bort min indre smärta..o de e ju bara till o kämpa oxå eme ja har gått upp i tjänt nu i 3 månader så.. Och skulle inte banken va helt körd så får ja no gå upp nån % till, men då har man ju nåt o verkligen se fram i mot....

Ringde tandläkaren ida.. ska ju fixa mina rotfylnningar... dem e ju provisoriskt lagade nu. men dem har inte tid förens i januari. jag blir så förbannad... jag vill ha skiten gjort. jag har väntat på en tid i 2 månader nu o inte fan ska man behöva stå 5 månader i kö för en lagning.. de e sanslöst....dagens folktandvård..
Min syrra går dock privat så jag fick nr dit, ska ringa o prata me dem nästa vecka.

Nä jag vet inte va jag ska skriva nu hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0