helgen

gokväll, hmm gonatt;)=??? kle  ju mitt i natten..sitter o lyssnar på musik, o har nyss lagt in lite nya bilder på datan... får kanske dela me mig av nån;)? får se om jag kan skriva en liten tridelut nu o ge en bild av min helg.. om inget annat för att de e skönt o skriva av sig....

Har vatt ledig sen i onsdes morse, kan lova att de har vatt så sjukt skön, men inte har jag fått mycke gjort ändå, har vatt så skrämande trött så jag vet inte vad..kroniskt? sovit en massa ja.. hmm jaja de går väl över...?? får vi hoppas..hatar när jag e så, men man kan kanske skylla en hel del på vädret, höst dep? e nog inte helt ovanligt.. jag e ju själv rätt dukitg på det..:/ eller ja jag e nog rätt duktig på och gå ner mig överhuvudtaget, även om det va länge sen jag gick ner mig riktigt och det e skönt...saknar de inte alls.

I fredes hämta jag jenny på jobb o sen jannica på skolan (jag lekte taxi=) ) sen följde ja me jenny till nån hokus pokus. haha, vi tog en promenad i ös regnet.. men de va ändå rätt skönt.. regn kan va skönt, sånt där fint regn. ja nu såra ja ju inte ut alls=). efter de satt vi o snacka hos henne en stund o sen körde ja hem... hade bestämt mig för en hemma kväll med mig eget sällskap. o inget skulle få ändra på det... jag lagade midda, ost o skinksås, gjorde dock om receptet lite, o till de gjorde jag pasta... o gudars va gott de ble, hade kunnat äta mängdor haha=)... sen la jag mig till rätta och kollade på idol.... ja jag e helt beroende av de, blir så sur när jag jobbar så jag missar de haha.  sen fixade jag lite popcorn o satte i en film, närmare bestämt grease... älskar den filmen, o ja musiken.... halv kolla på den o sms a me både magnus o sandra samtidet... sandra hade oxå en soffe kväll.. hmm vi ladda väl för lördan;)?... jag somna sent, hmm vi 3-4? precis som vanligt... denna ledighet har jag inte alls lyckats få dygnet rätt..jobbigt...

I lördes gick jag inte upp förens 13. o jag va så äckligt trött...IGEN.. la mig i soffan o åt frukost o slappa framför burken o undra hur jag ens skulle orka ta på mig idag..hela kroppen värkte av trötthet:/Skulle egentligen åtk på tattuerings mässan med sandra, men för mitt eget psykets skull så sket jag i det. jag vill ju ha en NU=)... men inte råd. så de va bäst så.
Vet inte hur de gick till men jag tvingade upp mig ur soffan o bestämde mig för o färga håret, de har jag längtat efter länge.... de tog sin tid men de ble svin bra....som vanligt=)....SEn fixade jag mina naglar, hmm de gör jag iofs rätt ofta men dem e heliga för mig;)sen va kl redan 5 o sandra hörde av sig o sa hon va i lund vi närmare 6, då skulle ja köra in där hämta pizza till mig o hon skulle ha nån suchi, hmm ja jag kan inte ens stava till den skiten;) haha. o sen hade hon handlat till kvällen.. ja vi skulle baka hade vi tänkt oss=).
Lite efter 18 va vi här hemma.. fina o frächa för en vin kväll oss 2 i mellan. som så ofta=).. vi satte ås o åt vår mat o öppna 2 flaskor vin haha... snackade lite skit o drack ännu MER. .. tiden gick, sen kom vi på att vi kanske skulle börja baka innan vi va för fulla=).. så vi satte i gång.. de skulle bli kladekaka...... den ble söt va;)? o den va dunder go..... ojoj va vi njöt hahaha...
Sen smarta sandra på iden att vi skulle  åka ut o festa vidare nånstans o när jag frågade var så sa hon: ja nånstans där de finns killar. hahahaha hon e go hon..... vi ringde runt lite.. fick tanken att vi kunde åka ut till pojkarna i staffanstorp, de e ju alltid nåt liksom.. men dem va inte hemma för dem festa i malmö men vi sååå välkomna;)...30 min senare va vi på lilla torg  o möte upp pojkarna sen gick vi alla till fagens..ur mysigt ställe.. irskt.. men jdärans va där va folk asså...sitta kunde man glömma.. men vem behövde de haha. vi gick direkt till baren o sen smög vi rundor. haha ja vi kan smyga;)träffade på en massa roliga o fina pojkar som vi snacka med. o sandra fick en engelsk efter sig o hon hängde med han hela kvällen. haha.
Och de kom fram en kvinna till mig o pussa mig på kinden o sa: gud va du e vacker.. du e riktigt fin...o jag skulle kunna dö för dina bröst o ditt ansikte.......Gissa om jag tappa hakan.. men magnus va snabb.. ta de som en komplimang tösen... hell ya;)
Hur som så blev de en toppen kväll.. va hemma vi 3 snåret kom i säng vi 4...Snackade med sandra innan o engelsk mannen hade hört av sig hahahaha...

Idag har jag slappat hemma o sen i kväll va jag hemma hos mormor o åt midda.. kom hem vi 21 typ.. o lyssnar på alla nya musik som sandra fixa i går.. hon hatar min musik smak så nu tog hon de i egna händer...
Veckan som kommer blir inte rolig, jobbar som en dåre... de ända som e planerat för lär inte hinna mycke annat... BULLLLLLL. vill inte..

image3 innan sandra kom;)
image4 mitt hår när de e klart;)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0