O my gud

Hej där ute i mörkret....
Har fått lite mail, om att de va jätte länge sen jag blogga sist, o shit ja, de e ju en hel månad sen, jag som brukar skriva en snutt rätt ofta.. Men ja, tiden har sprungit i väg, va ledig veckan innan jul, o då va de en massa och fixa, julafton hade vi hemma hos jenny och martin med släkt, skit härlig jul va det=)... och jag fick allt jag önska + lite till, =) så jag e super nöjd, och framförallt så fick ja ju en kamera;) så nu kan man börja leva i gen... Sen i mellan dagarna så jobba jag dem röda dagarna, hmm ja jag ville ha pengarna;). o sen vakna ja på nyårsaftons eftermidda med hög feber och en grym förkylning, ja gud va jag ble glad, fattar inte varför jag e sjuk så ofta.. Så jag bestämde mig för o ligga hemma på nyår med en film o sova och snörvla för mig sj=) men de fick ja inte för jenny o dem för jag hade ju lovat och festa hemma hos dem, så ja, ett bad, kläder och lite smink så kom jag i väg haha...Vi va inte mer än 6 stycken men de va lagon, Jenny och Martin hade gjort en underbar midda, dem e grymma på de=)
SEn satt vi och spela spel, blanda oss en massa goda drinkar o invigde deras bar;)fulla och goa;)....och kul va det, sen vi 12 slaget kom grabbarna o hälsa på. lika fulla o goa dem, sen vi 2 åkte ja vidare till dem andra som festa på ett annat ställe o festa dem sista timmarna me dem;) o sen sov jag en hel vecka, o va skit kass hahaha..

Fortfarande hostig o förkyld men febern försvann häromdan så de va skönt.. men man e fortfarande trött, o jag sover ju inte direkt som jag ska i heller, men jag "jobbar" ju hemifrån då;) haha...har fått välrdens bästa extra knäck, visa dagar blir man knäpp men va fan de drar in pengar och räddar min tandläkar kostnad så=)och knpp? som agenten sa så e ja ju redan de;)

Annars så e de mest jobb och "jobb" som gäller nu, o resten av tiden springer ja hos tandläkaren... lär springa där nåra gånger i veckan nu i nåra månader så.. Sen nästa vecka ska ja till tattueraren o fylla i den så den blir helt klar, ska bli skönt;)

Och nu e ja ledig tills på sönda, sen tisdan, sen ledig 5 igen, så de e skönt=)...

och nu sitter jag här o surfar med karlavagnen i bakgrunden och en egen caffe latte blanding med punch i;)...mumsens...

Nä nu ska ja sluta babbla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0