Tjoho

Då satt man här igen, tänkte skriva en liten vals så de inte blir månader i mellan igen...Har vatt kedig sen i onsdes nu, känns kanon skönt... veckan har vatt lugn me lite städ, tandläkare o så, ja jag bor där;) + att den ena provisoriska flög så jag har vas tandyta nu, massa taggar, de gör så sinnessjukt ont så de finns inte, har fått sår i hela munnen, men ska till tandläkaren den 22 e så jag håller ut;) ja jag vet kotkat o inte gå innan men jag orkar inte...
Sen håller ja ju på lite me extra knäcket, varje da så dagarna går, om jag har tur, de märks dock att de e en dålig månad för suck de ger inte mycke nu:/... och har fått löne lapparna.. ja man tackar, synd man inte få såna löner varje månad;)
Sen i onsdes va ja inne o fyllde i min tattuering, den e skit snygg, men dock mörkare nu så de e kanon;) eller ja jag hoppas den blir de, får ju se när den läkt färdigt..
Annars e de en lugn helg, ingen som vill gå ut, dem e kanske oxå fattiga;) o jag som ha vatt så fest sugen en hel vecka nu... uchar asså.........

Ska hem till päronen om en stund, ska hjälpa jannica me lite saker, så jag blir väl no där o äter oxå, sen i kväll /Natt blir de no en bra film, jag har börjat bli grym på de, men de e skönt, att jag har lärt mig o koppla av...nu gör ja inget annat;)

o ja mitt ex va här för nån vecka sen, den där Marcus, han ringde igen,, sjukt, vi träffades men de va bara nån timme på eftermiddan nu, jag vet inte va som rör sig hans huvvud eller mitt för den delen, va e de vi försöker åstadkomma? jaja vi får se, sånt brukar lösa sig ju, o vi ses kanske inte igen ju, man kan aldrig va säker;)

Sen träffa ja en grabb från Malmö innan jul, vi har faktiskt träffats nåra gånger nu, absolut inget seriöst o de kommer de aldrig att bli i heller, om vi nu ens kommer ses i gen;) men man kan ju njuta så länge de varar eller;)?...

Siiter o lyssnar på Dolly parton nu, o skirver bloggen o samtidet som sandra sms ar som en galning=) hon vill att ja ska komma upp ida men orka köra 30 mil nu;)? hahaha

Nä nu ska jag no duscha o ta på mig o sluta slappa o komma i väg.....

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0