hallu

Hej där ute i mörkret...känns som jag e lika dålig i gen på att blogga, men ska sanningen fram så sitter jag inte o tar de lungt så länge åt gången så ja känner att ja hinner skirva nåra rader. egentligen e det ju rätt illa.. men ja trivs....
Trivs med o bo på jobb;)? haha... har ju fått nåra timmar hos en annan brukare, börja me de i januri, o planen va då att jag skulle ta dem kvällarna för o kunna släppa en natt eme ja kan spy på mitt nattjobb, men fallet ble så att ja tog kvällarna o behöll alla nätter för jag insåg hur mycke mer pengar de gav;) haha Och i morse ringde chefen o sa att jag kunde få 4 kvällar till, så ja kan få släppa en natt, o som schemat ser ut nu då så borde ja egentligen släppt 2 nätter för o få ett normalt schema, men kommer ja äns släppa 1?... vi får se.. vill ha pengarna;)
O extra knäcket rullar på, februari ble de inte så mycke, mars har blit lit bättre o hoppas april blir ännu böttre;)... man trivs ju som fan när lönelapparna kommer en efter en;)... Men de kommer en da då ja oxå inser att livet inte består av jobb o pengar=) kanske....

Men ja som ni flesta vet väl så köpte ja ju lägenheten, o utan allt jobbande så hade de ju iofs aldrig gått så, o jag behöver ju få in mer till den, o jag flyttar ju snart=)

så förbereder mycke för flytten, raggar lådor, ringer runt en massa o lite sånt skit. o idag har ja faktiskt vatt ledig, så har vatt hemma hela dan, o städat, och packat lite, känns skönt att ja kommit i gång med packningen, för sen e där inte tid förens om en vecka typ...

O tandläkaren, ja den skäl ju fortfarande nåra tusen i månaden, men har bara 1 tid kvar sen e ja helt klar.... va då skönt=) de har han fixat snabbt....

så ja jobb, tandläkare... där e mitt liv nu, o e mycke hos päronen då dem håller på o renovera hela huset, så hjälper till en massa där oxå så...jannica skiten tar ju studenten i år o då ska illafall dem flesta rummen va klara så.. de blir kanon fint;)

sitter o sms ar me sandra lite, känns som om vi inte gör annat om dagarna, eller i morse sncka vi iofs hahaha...snackar fortfarande om den veckan ja va hos henne för varken hon eller ja har haft så kul på sjukt länge, fulla, glada, o raggar brudar dygnet runt, vi fixa en massa sprit, vi fixa oss nya kläder, o vi fixa oss nåra grabbar som vi hade hela helgen hahah;) wow... o hon vill ju att ja ska flytta dit, men de e no så dags nu när ja köpt lyan. men annars.....

för den staden e ,,,, grym, kan bara säga wow....
Nu kommer hon ner i juni, o innan dess hinner ja inte me henne. o sen efter de så får vi se.. man vill ju upp igen;) men ja de e ju så mycke man vill...

Tina vann last dance, rätt eller fel;)? ärligt talat så älska ja båda.. så ja vet inte... jag tycker både skulle klarat de=)

Nä nu ska ja städa lite till.. sen e de jobb i morn igen så...

sar vi bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0