Nattugglan

Hej mina vänner....
Då satt man här igen.. ska ju bli eller ja försöka bli mer aktiv;).,,
o visst har de hänt lite, i fredes kom jag i gång med renoveringen av lägenheten, så nu e köket klart,, o de ble hel fint;).... mycke vackert..
Och nu håller ja på o spakla o slipa o ta bort tapet inne i sovrummet, oxå ska de fixas under helgen,, ska bli så spännande o se hur de blir för de e en rätt vågad färg;) men ja tror de blir fint... o hel skönt o sova... o nu letar ja efter tapet till vardagsrummet men de va svårare, svårt me färger som matchar min soffa.. men de kommer...
Problemet e bara att nu när köket ble klart så har ja fått för mig att ja vill lägga golv där ute.. mene de går ju inte o göra allt på en gång, de kostar ju en hel del oxå...:/

och på tal om pengar...
chefen ringde ida, tog nåra extra pass denna månaden, mene där finns inte fler tider än dem 4 jag har som ja kan få på schema, o de va ju inte skoj, så nu får ja förlita mig på att de behövs mycke extra..men allt löser sig de e väl så;=)?

Förutom renoveringen i helgen så va det hallloween fest i helgen, o jag va en mycket vacker häxa vill ja lova, asså inte så stor skillnad från mitt vanliga jag som allt glatt sa;)haha. o full va jag, ja jävlar, sov som en stock o sjukt många timmar sen men de va skönt..

o nu i veckan har ja haft en sjuk skallebank, fick de i måndes morse o ja har de kvar än, riktigt jävlig e den så fort ja rör mig, o inga piller som hjälper.. fattar inte va som e felet, men jobbigt  e det...

O ja nu borde ja kanske fundera på o krypa ner snart, jobbat i kväll, städat undan, o spaklat=) och i morn bitti kommer T på besök, ska bli kul, länge sen man såg han...

O nu smsa rolle så nu ska ja snacka skit me han, men ja återkommer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0