Uppdatering

Hej......

Då va man tillbax igen,.. ett tag sen ja skrev såg jag....

För mesta dels mår denna tjej bra nu, där e fler bra än dåliga dagar och jag sover bättre, där e fortfarande mycke o önska men ja sover iafall nåt nu, de gjorde ja ju inte direkt innan så;)...Men får oxå bra hjälp från arlöv...
Fortfarande lite lugn med festande och så, e ute men lugn o fin;).... Men de e alltid lika kul o träffa gänget....

Letar jobb som en annan galning fortfarande, men nu börjar de iaf hända saker, från att de har vatt tyst i MÅNADER, går ju nu på ett antal intervjuer i veckan, så nu lossnar de nog snart.. o här e 3 jobb jag verkligen vill ha, hmm 4, så nu e de bara o hålla tummarna... har 2 intervjuer på torsda;)... o va på den ena i fredes, o dem skulle ringa i v.. sen ringde de nån i morse, som ville att ja skulle komma på intervju på tisda, men jag tror ja avvaktar med det så länge???.... det e trots allt de jobbet jag vill ha minst av alla, så då e de kanske bättre o vänta o se va dem andra kan ge...

O dem flesta e här i byn med.. skönt de hade vatt;)....

Haft full rulle hela dan, i morn ska man jobba hela eftermidda/kväll, och på torsdag e de 2 intervvjuer, + att ja ska till arlöv där i mellan... På freda ska ja ta de lungt;) ska försöka o ha lugn kväll med, efter som det e firma festa med jobbet på lörda.. bowling, mat o sprit utan kostnad, de ska bli skoj, man vet ju hur de brukar sluta;)... skavsår i knäna hahaha... så på lörda ja ska ja börja inta alkohol igen. de ska verkligen bli skit skoj....

Va på dejt i fredes....mysig men lite skum man... eller så e de ja som hittar fel på alla;) hahaha...

Nä nu ska ja värma middan från i går, o sen blir de min efterlängtade soffa, där e massa o se på tv ida så;)......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0