äcklas

Kan man äcklas av sig själv?....eller jag e helt väck nu.
ja jo de e ja iofs. 
Lycklig e ja inte... långt i från.. o jag börjar bli rädd denna gången, för nu har de suttit i så länge.....o jag ser verkligen ingen ljusning.... bara ett stort mörkt svart hål... som slukar mig......
Jag kan inte tänka klart... o jag vill ingenting, har tappat suget för allt, allt sånt som jag egentligen skulle älskat...nu ligger ja bara hemma... o e helt förstörd. o lever på vatten, cigg, och tårar....ibland händer de dock att de slinter ner nån matbit.

Vad som trigga i gång det denna gången vet jag inte... ok, han har verkligen inte gjort saken bättre... han knäckte mig nu de gjorde han, men han knäckte mig bara mer.....de va inte han som starta de... o hjärtekross går ju över de vet man, även om de inte känns så ljust nu...  men nåt starta de ju.... o vad.. o varför kommer ja inte upp.......det känns så långt o gå.

Känner mig som världens ensamaste o mest misslyckade person...Känns som om ja inte har nåt... nåt bra, nåt positivt...
Och hur länge orkar ja må så här, för ju längre man mår dåligt, ju jobbigare blir det... o de har gått för långt en gång innan, o jag e så rädd att de ska bli så igen... att ja inte känner när de går för långt.....

Utan jenny just nu så hade dett vatt tuft... hon försöker verkligen så gått hon kan.... ...... men de e ju bara ja själv i slutändan ändå som kan fixa det... men ja vet ta mig fan inte hur längre......

vill bort......

Kommentarer
Postat av: sandra

innan det går för långt - ring arlöv. Det hoppas jag du gör. Hon kan hjälpa dig!

2009-01-14 @ 08:18:24
URL: http://www.uberknas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0