.......

Tjena....
ja va har hänt sen sist... hela torsdan va ja med familjen, o fick sjuka ångestattacker på kvällen så jag sov där borta, o de känndes bättre, Fredan va lite blandad, bra och jobbig.
Men ja tog mig ut o shoppa lite och de ble lite nya kläder, o ny mobil så de känns ju bra. o sen på kvällen ble de utgång, i arlöv hahaha, ja av alla ställe men vi hade fani maj rätt skoj ändå, jag valde och va nykter denna kväll oxå.... vilket e smart.
Fick en liten attack när ja kom hem i morse, men den lyckades ja somna i från så de va skönt,
i dag e de oxå en blandad dag... känns bättre men långt i från bra... Jenny va här en stund innan, o hon kommer ikväll igen... hon e no fest sugen ;)haha...

O gyset ringde lite;) får la ta mc o jaga kärringar med jackor utanfrör dörren o åka till hbg o beställa mff;) hahaha.....

O dem ringde från ett jobb i går.... känndes bra... sen får man se va de kan ge.....kan ju inte bli värre än va de e..

o ja sandra, jag har ringt arlöv...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0