****

hej

då va man här igen....
en liten uppdatering av mitt underbara liv o psyke=)
haft lite kontakt me arlöv nu.. o jag ska dit på tisda.. hjälp eller nåt. men de går säkert bra... e no rädd eller nåt...
men nu e de inte bra dåliga dagar faktiskt, de händer att de kommer in nån bra i mellan åt, men dem e dock lätträknade, men de e ju bättre än inget.....gäller ju o ta vara på dem bra ..

jag e ju som sagt rätt duktig på o klanka ner mig sj, så jag e väl min egen värsta fiende....kan man va de?....
idag har ja haft en bra dag... men nu e de på väg utför iallafall.. de e kanske då ja borde lägga mig, o sluta grubbla?..

i morn e de iallfall utgång planer som vanligt, hoppas ja kan må bra denna freda o ha de så skoj som bara ja brukar kunna ha..saknar ju den känslan, o glädjen.. får prova=)

o jag ska färga håret oxå, nu ska de bli enfärgat... kommer no kännas konstigt. för har haft de så här i typ 5 år nu ju... men de e kanske dags för en förändring....
sen e de nån släktmidda ocå i helgen, o en hel del ja ska se på tv, så de e rätt lungt tror ja..

Tobbe kom ida.. har sagt nä länge nu ju, eme ja träffat denna andra nåra måander nu.. så de har ju inte vatt aktuellt då. o sen har ja väl inte vatt på humör sen vi bröt upp. men nu chansa ja.. han brukar få mig o må bra ju... o de va skit härligt o ha han här...en riktigt ofarlig relation där han behandlar mig som en prinsecca... sjukt fint;) man behöver bli bortskämd ibland..

Nä ska man sitta här o gaffla eller se film...
men ja har väl roat dig nu gys;) följer du med när ja blir inlagd;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0