Tjena.......

Hej där ute...
Då hitta ja in här igen....inte illa...

va händer i mitt liv.. ja de vet ja knappt själv, känns ibland som om jag bara följer med liksom, o allt löser sig på något sätt...
Har iaf fått en timanställning på ett boende, o de har gett en hel del timmar, så det e bra. de tråkiga e väl bara att  jag inte alls trivs med personalen, jag orkar inte va där längre, precis gjort 9 dagar på raken och det har inte blit bättre.. får riktigt ångest av o köra dit, e det värt de då?.... har fått 1,5 vecka till men ja har fortfarande inte svarat, vet inte om det e värt det....jag har inte råd och skita i det, men hur kommer ja egentligen må psykiskt om ja fortsätter?....jag jagar andra jobb så de får ge nåt får vi hoppas, det kan inte bli mycke värre än detta....

Så ja nu har det blitt mycke jobb, va dock ändå ute en snabb sväng i fredes med töserna, trevlig och lugn kväll, som resultera i en död dag när jag jobba i lördes;)...
Går kvar i arlöv, och det e skönt, det har hjälpt mig mega mycket....

Träffade en grabb för nåra veckor sen. och vi har träffats sen dess... har hur kul som helst, o han e mysig, även om han har sina hemska sidor oxå,..=). Men från min sida har de dock inte framkallts nåra speciella känslor, så det kommer aldrig fungera i längden....hur mycke han än vill=).....det e svårt o styra sina känslor....

Ida gumman, har fått tvillingar, 2 underbara töser=) så sjukt kul..... O min underbara agent som jag saknar till tusen väntar oxå tillökning....=)---känns som alla föder en efter en nu=)...sandra e ju på nr 2 =)..... shisses...

Annars e de rätt lungt här, festplaner på fredag, hade verkligen vatt skit kul, o sen e de melidofestivalen på lörda, men där e ju så kassa låtar i år.....:/

O firma festen vi va på, va hel vild, vet ifan när ja hade så kul senast, o fulla? nä de va värre än så;) Rosa skicka vi hem i en taxi redan kl 22...snacka om kris;).....o dagen efter flög ja på o jobba hennes pass, men de va no tur för hon hade aldrig klarat de;)

Nä nu ska ja ringa o snacka lite skit med rolle, sen e de no dags o hitta sängen, ska trots allt jobba min 10 e dag i morn... de börjas kännas i kropp o knopp......

Ha d super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0