Ångest

Det va då verkligen inte i går jag va här, flera månader sen, trodde inte ens sidan fanns kvar..Kände att de va dags o skriva av sig, för denna flicka mår inte alls bra... en del har säkert sina förklaringar, o en del inte..
Kände ja åkte ner för nån vecka sen o de blir bara värre o värre, ångest attackerna kommer oftare och oftare, o jag e helt slut i huvvet..

Mitt sista ex har verkligen gjort sin del i de hela, han har verkligen lyckats med och knäcka mig mitt i ut..jag vet varken ut eller in o ja fattar verkligen inte va som hände, o nu står ja här som ett frågetecken med en som jag trodde va underbar som bara stack... Känslorna e många, frågorna destu fler, men svaren e noll.. jag försöker verkligen få tag i han eftersom han har min husnyckel, men helt utan framgång...ja förstår inte.

och jag vill verkligen inte må så här, de e så jobbigt, jag får ingen ro i själen, kan inte sitta still, o vill inte va själv, här e så ensamt, men när ja träffar nån så får ja panik o vill bara gråta. hur gör man då?
Jag går kvar i arlöv, men de känns som om vi kört fast, ja kommer ingenstans...

jag e så rädd, så rädd för livet, ska de va så här...???..


Kommentarer
Postat av: Annie

Kämpa på snäckan! Det kan kännas långt till ljuset, men skam den som ger sig. Efter regn (ett jäkla oväder) kommer solen. ;)

Take care kramen

2009-09-18 @ 10:41:35
URL: http://toootzie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0